در راه ارگانیک

این وبلاگ برای کمک به افزایش آگاهی‌های عمومی درباره‌ محصولات ارگانیک راه‌اندازی شده است.

در راه ارگانیک

این وبلاگ برای کمک به افزایش آگاهی‌های عمومی درباره‌ محصولات ارگانیک راه‌اندازی شده است.

در راه ارگانیک

کشاورزی ارگانیک گامی است بسوی:
√ تندرستی
√ امنیت غذایی
√ سلامت آب و خاک
√ کاهش گازهای گلخانه‌ای
√ محیط ‌زیست سالم و پایدار
و
آینده‌ای بهتر برای نسل‌های حال و آینده.

تلاش ما کمک به افزایش آگاهی‌های عمومی درباره‌ی محصولات کشاورزی سالم و ارگانیک است.

شناسه ما در اینستاگرام و تلگرام:
OnBioWay@

ارگانیک ؛ چرا؟ چگونه؟ و از کجا؟

جمعه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۵۵ ب.ظ

با سلام به شما خوانندگان گرامی

این مطلب به نشانی جدید زیر منتقل شده است:

ارگانیک/http://onbioway.ir

 

نظرات  (۲۶)

۱۷ مرداد ۹۸ ، ۰۸:۴۰ فروشگاه مواد غذایی سالم آفتاب گستر یزد

سلام و عرض ارادت. چجوری میتونیم زیر نظر انجمن ارگانیک قرار بگیریم؟

پاسخ:
درود بر شما
با دفتر انجمن تماس بگیرید:
021-88381358-9
سلام.میخوام محصولات ارگانیک مطمئن بیارم اهواز بفروشم از کجا خوبه بیارم و از کجا شرو کنم؟
پاسخ:
درود بر شما
برای دریافت راهنمایی با انجمن ارگانیک ایران تماس بگیرید:

تلفن 021-88381358-9


۲۱ آبان ۹۷ ، ۱۲:۵۵ محصولات ارگانیک
فروشگاه اینترنتی محصلولات ایران ارگانیکس
سلام. گرگان فروشگاه محصولات اورگانبک نداره 
ما افتخار این را داریم که با پخش محصولات به صورت عمده در کشور در خدمت شما عزیزان هستیم
۰۹۳۶۰۹۱۰۷۸۴
۱۸ بهمن ۹۶ ، ۰۹:۴۶ عطااله غلامی
سلام ،(بندر انزلی)با انجمن ارگانیک ایران هماهنگیها انجام و در مرحله صدور مجوز لازم هستم و کارم قانونیه والحمدلله مراحل قانونی کار رو انجام داده ام و نه تنها تو این شهر جا افتاده ،از رشت و سایر شهرهای استان و حتی قزوین هم مشتریهایی هم دارم. سپاس
۱۲ بهمن ۹۶ ، ۱۷:۵۸ عطااله غلامی
سلام،اوناییکه دنبال محصولات سالم و طبیعی و ارگانیک تو گیلان بودند ،من اولین فروشگاه تو شهرستان بندر انزلی هستم که بنام سبوس افتتاح کردم تلفن 44435452،خیابان طالقانی روبروی بانک مسکن
پاسخ:
درود جناب غلامی
آیا بهتر نیست شما هم با انجمن ارگانیک ایران هماهنگ کنید و در لیست فروشگاههای تحت نظارت قرار بگیرید؟
۱۴ دی ۹۶ ، ۱۵:۴۱ محمدمهدی حاتمی
دررشت مرکزی نزدید ممنون اگه بزنید
سلام من هرچه جستجوکردم فروشگاه ارگانیک دررشت نیافتم.میشه راهنمایی کنید
۱۱ دی ۹۶ ، ۱۴:۰۱ محمد رضا
سلام امکانش هست آدرس این جور فروشگاهها تو شیراز هم بنویسید
پاسخ:
سلام
در همین صفحه درج شده است!
سلام. اگه ممکنه شماره فروشگاه نفس در مشهد رو اصلاح بفرمایید. خیلی ممنون
تو سایتشون هم شماره ها رو زده- nafasweb.com
38832646-38796164


پاسخ:
درود و سپاس فراوان از شما دوست گرامی
اصلاح شد
فروشگاه ارگانیک سبوس اصفهان رفتیم واقعا عالی بود.همه چیز داشتند با کیفیت خوب بخصوص غذاهای خانگی و لبنیاتشون که آدم را یاد کیفیت قدیم میندازه.فقط کاش این فروشگاهها زیاد بشوند و همه جا باشند
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۰۸:۰۹ احسان میرزائی
سلام روز بخیر

با اجازه مدیر محترم وبلاگ در راه ارگانیک، دوستانی که به تازگی وارد بازار ارگانیک شده‌اند، اگر تمایل داشته باشند می توانیم برای انتشار و تبلیغ فعالیت شان در مجله سبک زندگی سبز در خدمتشان باشم.

مدیر مسئول مجله: احسان میرزائی
شماره تماس: 09124988478
آدرس محله: www.gich.ir
سلام و عرض ادب، آدرس فروشگاههای تهران رو هم لطف کنید

چرانمایندگی محصولات ارگانیگ وسالم درشهرهای بوشهرازجمله بندردیلم نیست ایا این زینده استان بوشهراست که نمایندگی نداشته باشد 
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۳۴ مصرف کننده ارگانیک
سلام چظور میشه نمایندگی بای محصولات ارگانیک زد

پاسخ:
سلام
برای دریافت راهنمایی با دفتر انجمن ارگانیک ایران تماس بگیرید.

سلام 
فروشگاه مرغ و ماهی سبزینه 
مرغ و محصولات ارگانیگ
زاهدان بلوار جانبازان نبش 20 متری هدایت 
33433487 _ 09159900733
اصلانی
سلام، خسته نباشید، در گرگان فروشگاه ارگانیک نداره؟ 
لطفا معرفی کنید 
پاسخ:
درود
شاید بتوانید از طریق انجمن ارگانیک شعبه گلستان اطلاعاتی کسب کنید:

نشانی: گرگان - میدان ولیعصر - خیابان شهید نامجو - لشگر دوم - ساختمان اتاق بازرگانی گرگان
شماره تماس: 01732241742
۰۸ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۸ مصرف کننده ارگانیک
باسلام من  چطوری میتونم فروشنده ارگانیک باشم چون شهر من از ارگانیک خبری نیست

پاسخ:
درود بر شما
بهترین راه تماس با دفتر انجمن ارگانیک ایران و دریافت راهنمایی از ایشان است.

سلام تهران از اینا نداده
پاسخ:
درود
لیست فروشگاه‌های ارگانیک در تهران:
در ورامین چطور?فروشگاه فروش محصولات ارگانیک داره?
پاسخ:
درود 
من تابحال فروشگاهی در ورامین پیدا نکرده‌ام.
سلام...در شهر رشت یا استان گیلان فروشگاه ارگانیک وجود ندارد؟..باتشکر..
پاسخ:
درود 
من فروشگاهی در رشت نمی‌شناسم. اما در پنج کیلومتری رشت مزرعه ارگانیک گیلان زمین قرار دارد که یکی از تولیدکنندگان برنج ارگانیک در کشور است.

 آدرس : گیلان رشت کیلومتر 5 جاده جیرود

شماره همراه : 09112128944

ایمیل : y.rashidi2013@gmail.com

مدیر مسئول : آقای یدالله رشیدی

وب‌سایت: http://www.berenjeorganic.com

۲۱ تیر ۹۵ ، ۱۸:۵۷ فروشگاه ارگانیک
ممنون میشم فروشگاه ارگانیک در قزوینم به این لیست اضافه کنید..آدرس..قزوین..فلسطین شرقی..نرسیده به توحید..پلاک71. ..تلفن فروشگاه...33340428. .کد قزوین 028 
۱۱ تیر ۹۵ ، ۲۱:۰۴ فروشگاه ارگانیک
با سلام..بنده در قزوین فروشگاه ارگانیک دارم..تقریبا تمام محصولات ارگانیک موجود در بازار و دارم..ممنون میشم فروشگاه منم تو لیست اضافه کنید...قزوین. ..فلسطین شرقی..نرسیده به توحید...پلاک 71..فروشگاه ارگانیک
 سلام ببخشید اردبیل فروشگاه محصولات ارگانیک نداره؟
لطفا اگه وجود داره معرفی کنید 
با تشکر فراوان
پاسخ:
درود و سپاس
تا جاییکه من جستجو کردم فروشگاهی را نیافتم.
سلام
آیا قم فروشگاه محصولات ارگانیک ندارد؟
لطفا تو شهر قمم معرفی کنید
پاسخ:
درود بر شما
با سپاس از شما، بخاطر پرسش خوبی که مطرح کردید جستجو کردم و این نشانی را در شهر قم پیدا کردم:
قم - شهرک قدس- بلوار ولیعصر- نبش کوچه 20 - فروشگاه قدس
تلفن تماس: 32854958-025

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی